Uutiskirjeet

Subscribe to our newsletter!

Check our monthly newsletter with all the information about Monaliiku and the work we do.

Subscribe to get it in your mailbox at the end of the month!

Maahan muuttanut nainen!

Haluatko lisätä liikuntaa elämääsi, löytää itsellesi uuden liikuntaharrastuksen, kokeilla erilaisia liikuntalajeja, tutustua uusiin ihmisiin, saada lisää tietoa työ- ja koulutuselämästä sekä laajentaa suomen kielen sanastoasi?

Etsimme liikunnalliseen Mentor on the Move- mentorointiohjelmaamme maahanmuuttaneita naisia, jotka haluavat tutustua paremmin suomalaiseen urheilukulttuuriin yhdessä mentorin kanssa. Ohjelmaan osallistuminen on ilmaista, joten et tarvitse mukaan muuta kuin halun kehittyä ja avoimen mielen ?
Hae mukaan: Aktoriksi/ register as a mentee

**********************************
Woman!
Would you like to add more exercise to your life, find a new exercise hobby, try different sports, get to know new people, get more information about working and academic life, and expand your Finnish vocabulary?
Mentor on the Move is looking for women with migrant background to join our active mentoring program. The program is free and welcomes all women with drive for growth and open mind
Apply in: Aktoriksi/ register as a mentee

Mentor on the Move koordinaattorin vinkit korona-ajan liikkumiseen nyt blogissa!

Maanantaina 4.1.2021 Helsingin kaupunki jatkoi Uudenmaan koronarajoituksia jatkumaan 31.1.2021 saakka. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kaikki yli 20-vuotiaden harrastustoiminta lakkautetaan 31.1.2021 saakka.

Ensimmäinen ajatus monilla on varmastikin että  ”Voi ei! Eihän nyt voi harrastaa liikuntaa tai kokeilla uusia lajeja!”. Tämä pitää osittain paikkansa, sillä kaupungin sisäliikuntapaikat ja monet yksityiset sisäliikuntapaikat ovat sulkeneet ovensa. Liikunnan harrastamista ei pidä kuitenkaan unohtaa koronan aikana, sillä liikkumattomuudella voi olla kauaskantoiset vaikutukset. Lue lisää...

- - - -

Me Monaliikulla olemme päättäneet pahenevan koronatilanteen takia keskeyttää kaikki urheiluryhmämme tämän syksyn osalta 24.11.2020 alkaen.

Tämä tarkoittaa Uintiryhmiä, perhepalloiluryhmiä Roihuvuoressa ja Munkkiniemessä sekä Asukastalo Ankkurin kuntojumpparyhmää. Elämäni kunnossa -ryhmien liikuntatunnit siirtyvät täysin Facebookiin MonaliikuLive -ryhmään.

Haluamme kantaa vastuumme koronan selättämisessä ja pitää asiakkaamme sekä henkilökuntamme turvassa.

Myös henkilökuntamme siirtyy etätöihin, he ovat tavoitettavissa puhelimitse tai sähköpostitse arkisin kello. 09.00-15.00 välillä.

Siirrämme paljon toimintaamme internettiin sosiaalisen mediamme kanaviimme.

Pahoittelemme tilannetta.

Pidetään huolta toisistamme ja itsestämme!

- - - -

We in Monaliiku have decided to cancel all our exercise groups starting with 24th of November due to the restrictions and the worsening of the corona situation.

This includes the swimming courses, the family ball groups in Roihuvuori and Munkkiniemi and exercise group in Asukastalo Ankkuri.

All Fit4life classes will be transferred to Monaliiku live Facebook group.

We want to do our part in this corana situation and take care of our customers and employees.

Our staff will be working remotely and you can reach them by phone or email from Mon to Fri at 09.00-15.00.

We will have a lot activities in our social media channels.

We are sorry about the situation.

Let`s take care of ourselves an each other.

- - - -

Monaliiku etsii uusia vapaaehtoisia!

Haluatko lähteä maahanmuuttajanaisen kanssa kävelylle tutustuen yhdessä ympäristöön ja lisäten aktiivisuutta?

Kiinnostaisiko sinua toimia oppaana museokierroksilla?

Vai pidätkö valokuvien ottamisesta tai haluaisitko auttaa tapahtumien järjestämisessä?

Tarjolla on useita eri vaihtoehtoja, joista löytyy jokaiselle jotakin. Voit tulla mukaan vapaaehtoiseksi myös kaverin kanssa!

Lue lisää ja ilmoitaudu tästä!

Monaliikun uutiskirje

Kävellen museoihin

Kävellen museoihin jatkuu torstaina 15.8.-05.09.2019. Ryhmän kanssa vieraillaan neljässä eri museossa ja osallistujat saavat itselleen ilmaisen Museokortin, joka on voimassa vuoden ajan! Todella suosittuun hankkeeseen mahtuu vielä mukaan, ilmoittauduthan pikimmiten osoitteessa https://www.monaliiku.fi/hankkeet-projects/kavellen-museoihin-walk-to-museu/ilmoittautuminen-registration/. Syksyn toinen ryhmä alkaa syyskuussa 12.09-03.10.2019. Lisätietoja: eija.elsousi@monaliiku.fi, 044 2895500.

Monaliikun urheilu- ja liikuntaryhmät

Osa urheilu- ja liikuntaryhmistä alkaa jo ensi viikolla. Ryhmiä on tarjolla joka päivälle ja mukana on kolme täysin uutta ryhmää! Kaikki ryhmät ovat maksuttomia, paitsi Kangoo Jumps, jonka välinevuokra on 5€/kerta. Katso tarkemmat aikataulut ja tiedot liitteenä olevasta liikuntaryhmien ohjelmasta. Lisätietoja: eija.elsousi@monaliiku.fi, 044 2895500.

Pyöräilykurssi

Monaliikun ja Pyöräliiton järjestämä pyöräilykurssi on 16.8. ja 19.8 klo 12-13.30, Suvilahden parkkipaikalla. Kurssi on suunnattu aloittelijoille eli et tarvitse aiempaa kokemusta pyöräilystä. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: essi.honkonen@monaliiku.fi, 050 9173076.

Mentor on the Move

Liikunnallisen mentorointiohjelman Mentor on the Moven -pilottihankkeen seuraava mentorointiryhmä alkaa elo-syyskuussa. Ohjelman aikana aktorista ja mentorista koostuvat mentoriparit käyvät yhdessä liikkumassa ja urheilemassa, minkä vuoksi osallistujilta toivotaan mielenkiintoa ja avoimuutta liikuntaa kohtaan. Tarkempi aikataulu välitetään ilmoittautuneille erikseen. Voit ilmoittautua mentoriksi tai aktoriksi osoitteessa https://www.monaliiku.fi/hankkeet-projects/mentor-on-the-move-liikunnalline/ilmoittautuminen-registration/Lisätietoja: tiia.fehrmann@monaliiku.fi, 044 2447227.

Elämäni kunnossa -toiminta jatkuu viikolla 34, Leppävaarassa, Kettutiellä, Vuosaaressa ja Pasilassa. Ryhmissä on ohjattua liikuntaa ja asiantuntijoiden johtamia keskusteluja terveydestä. Joissakin ryhmissä on vielä tilaa. Lisätietoja: essi.honkonen@monaliiku.fi, 050 9173076 tai hodman.ismail@monaliiku.fi, 040 8378829.

Uintiryhmät

Kaikki uintiryhmämme ovat täynnä. Seuraavat uintikurssit alkavat lokakuussa. Lisätietoja: bouchra.elassal@monaliiku.fi, 040 0608414.