Rekrytointi

Monaliiku rekrytoi!

Haemme järjestöassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen – Hae 22.1.2024 mennessä!

Järjestöassistentin tehtävä

Järjestöassistentin työtehtävät koostuvat, urheiluryhmien koordinoinnista, tapahtuma-järjestämiseen liittyvistä tehtävistä, jäsentyöstä, toimiston ylläpidollisista tehtävistä sekä vapaaehtoistoimintoihimme liittyvistä avustavista tehtävistä. Työtehtävät täsmennetään palkattavan henkilön osaamisen ja vahvuuksien mukaan.

Työtehtävät voivat olla esimerkiksi

-          Monaliikun urheiluryhmien koordinointi: ilmoittautuminen ryhmiin, yhteydenpito osallistujiin ja ohjaajiin jne.

-          tapahtumien markkinointiin ja järjestämiseen liittyviä tehtäviä

-          kokousjärjestelyjä, kuten tilavaraukset, kokouskutsujen lähettäminen, palaveri- ja kokousmuistioiden kirjoittaminen

-          verkkosivupäivitykseen liittyviä tehtäviä

-          uutiskirjeen luominen

-          jäsenten aktivointi ja jäsenrekisterin ylläpitäminen

Edellytämme

-          hyvät suomen kielen taidot; somalian/arabian/persian kielen taito katsotaan eduksi

-          organisointi- ja tiedonhakutaitoja

-          vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja

-          oma-aloitteisuutta ja tarkkuutta

-          hyvät IT-taidot

-          kiinnostus urheilua ja liikuntaa kohtaan

-          kiinnostus monikulttuuristen naisten terveyden edistämisestä

-          arvoihimme sitoutumista

Toivomme

• Kykyä kriittiseen ajatteluun ja oman toiminnan reflektointiin
  • Luovuutta
  • Tapahtumatuotannon osaamista

Kuka voi hakea?

Paikka auki -avustusohjelman mukaan valittu henkilö tulee olla työsuhteen alkamisen hetkenä alle 30-vuotias ja työtön. Lisätietoa Paikka auki -avustusohjelmasta löytyy sivulta Paikka auki -avustusohjelma (paikka-auki.fi)

Lisäksi avustuksella palkattava työntekijä ei voi olla päätoiminen opiskelija, eikä henkilö, joka on aiemmin työskennellyt Paikka auki -avustuksen turvin.

Meistä
Monaliiku - Monikansallisten naisten hyvinvointi ja liikunta ry on yhdistys, joka on perustettu vastaukseksi tarpeeseen antaa monikansallisille naisille mahdollisuuksia harrastaa liikuntaa. Mielestämme jokainen ansaitsee mahdollisuuden harrastaa liikuntaa ja tämä on keskeinen tekijä toiminnassamme. Luomme monikansallisille naisille ympäristön turvalliseen liikuntaan. Työssämme tapaamme naisia ​​eri puolilta maailmaa erilaisilla kulttuurisilla taustoilla ja pyrimme löytämään juuri oikean liikkumisen vaihtoehdon jokaiselle.

Muuta tärkeää
Järjestöassistentin tehtävä on määräaikainen ja kokoaikainen.

Työn kesto
12 kuukautta

Työaika
Säännöllinen viikkotyöaika on 37,5 tuntia. Järjestössä sovelletaan liukuvan työajan käytäntöjä sekä etätyötä työtehtävät, yksilölliset tarpeet ja terveysturvallisuustilanne huomioiden. Työ voi sisältää ilta- ja viikonlopputöitä.

Työpaikka
Toimistomme sijaitsee Helsingissä osoitteessa Mäkelänkatu 54 A, 3. kerros, 00510 Helsinki.

Työn aloitus
Järjestöassistentin tehtävään valittu työntekijä voi aloittaa työssään heti. Tarkemmasta työn aloitusajankohdasta sovitaan tehtävään valitun työntekijän kanssa erikseen.

Koeaika
Tehtävässä on kolmen kuukauden koeaika.

Palkkaus
2200,00€ kuukaudessa

Työehtosopimus
Monaliiku ry:ssä noudatetaan Urheilujärjestöjä koskeva työehtosopimus.

Lisätietoa antaa toiminnanjohtaja Claudia Nystrand puhelimitse 050 590 6345 ja sähköpostitse claudia.nystrand@monaliiku.fi.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo viimeistään ma 22.1. klo 16 sähköpostitse osoitteeseen claudia.nystrand@monaliiku.fi. Haastattelut järjestetään välittömästi hakuajan päätyttyä.